PRONI PRONI forum KUTAK ZA MLADE Impliciete Marketing van Nike
 PRONI BRÄŒKO forum
Welcome Guest   [Register]  Prijava
 Subject : Impliciete Marketing van Nike .. 09.07.2014 - 06:33:05 
Joined: 24.11.2024 - 01:35:44
Posts: 0
Location

 

"Als het bedrijf over de hele wereld, het zou natuurlijk Nike Air Max 90 Bestellen willen zichzelf en leidt ook grootschalige evenementen in de wereld zoals World Cup gebonden te maken." Ke Ruisi Nielsen, voorzitter van China commentaar: "Deze De resultaten toonden aan dat concurrerende en slimme marketing bewust van vast het merk in de hoofden van de shoppers de ervaring van de enorme grootschalige evenementen zonder de noodzaak om grote sommen geld om te sponsoren door te brengen."

 

FIFA officiële partners zoals Coca-Cola besproken in het netwerk vijf maal het volume van Pepsi. Onlangs door Messi, Thierry Henry en Kaka advertentie met voetbalsterren bijvoorbeeld "Oh Africa ', het netwerk click-through rate is 100 miljoen overschreden; begin juni, Visa lanceerde de FIFA YouTube via Twitter pagina's en langste "doel" schreeuwen promotionele activiteiten, de consument hoeveel die dat het merk MasterCard (MasterCard) 15 keer te bespreken; en Sony (Sony) kondigde ook de opening air max 2009 dag van de World Cup 3D stereo TV, waardoor consumenten om te praten over het merk bereikt de Panasonic en Philips 7 tijden Pu 10 keer.

 

Natuurlijk moet de staat sponsor niet Nike Air Max 90 Dames Nederland te worden verstoord. Resultaten van de enquête tonen ook aan dat in de meest voorkomende van sponsors, de officiële sponsoring succesvol zal zijn in het WK in Zuid-Afrika om het merk aandacht van de consument en de discussie verder te verbeteren.

 

Op een groot aantal jurken die een bier heeft, neem dan teken de arena van het Nederlands meisje, dat meer dan als WK Hoogtepunten verwierp de "verborgen markt" een belangrijk bewijs nam. Maar buiten de arena, innovatieve marketing strategie heeft talloze merken om een ??"ride" de doelstelling van het milieu max 90 World Cup te bereiken. Nielsen onlangs over de blog, bulletin boards en social network website van mond tot mond netwerkverkeer analyse, de resultaten blijkt dat de consumenten erkende sportmerk Nike van deze bijzondere WK zijn geweest, is het aandeel dat boven de officiële WK-partners en sponsors, en tweede gewoon om Nike, is Carlsberg en Pepsi succes marketing verborgen beide merken.

 

 

 

IP Logged
Stranica # 


Powered by ccBoard